Selam hanımlar bebişim 5 ay 7 günlük bu iki gündür sanki doymuyor hep emmek istiyor yavaş yavaş tadımlıklara geçeyim mi yoksa mama mı vereyim? Mama versem gögsümü istemeyek diye korkuyorum tadımlara geçsem erken mi gelişimine zarar verir mi benim gibi olanlar var mı neler yaptınız lütfen yardım🙏