İyi aksamlad anneler 18 aylık kızım var yaklaşık 1 haftadır evim icinde parmak ucunda yürümeye başladı başlangicta onemsemedim gecici bi durum olarak gördüm ama düzeltmiyo kendini bazen düz adimlayarak yürüyo bazen parmak ucunda doktora danismalimiyim ayni durumu yasayan varni aranizda