Bebeğim 6 aylık. Uyku araliklarina dikkat ederek uyutuyorum, gündüz max 30 dakika uyuyo uyku saati geldiğinde. Uzatamıyorum uykularını. Gece 8.30/9 gibi artık resmen uyut beni diyor uyutuyorum ama 20-25 dkda da bir uyanıyor odadan hic çıkarmadan tekrar tekrar uyutuyorum, iki saatim onu uyutmakla geçiyor iki saat sonrasında gece de iki defa uyanır sonra sabah 6.30 - 7 de gün başlar. Evet destekli uyutuyorum ama bu kadar sık uyanmanın tek sebebi destek mi ? Uyku saatleri mi yanlış? Buna uyku eğitimi dışında cozum yok mu?