Ahmetin_annesi Kızlar 1 ay önce doğum yaptım ilk doğumum ama karın bölgem de çok fazla çatlak var geçmesi için ne yapabilrim kendime aynada baktıkça kötü oluyorum😑😑
Rabia1511 Ahmetin_annesi kantoran yağı iyi geliyormuş ama ben kullanmadım Bnimde aşırı var 4 ay oldu hala geçmedi kızarırlar duruyor 😞