Serife_ozen0 Selam kızlar ben doğum yapalı 3 aya yakın oldu geçen gün çok az bi lekelenme oldu adet gibi değildi tekrar bişey gelmedi eşim birlikte olmak istiyor ama adetliysem diye korkuyorum … Doğumdan sonra ki adet böyle mi oluyor?
Melooo Benim çok hafif kanama oldu 2 gün falan sonra bitti bu ay tam oldum muhtemelen sizinki de öyledir abdest alıp yıkandıysanız tekrar gelmiyorsa sıkıntı yoktur heralde bekleyin biraz isterseniz