Aysenur42 Bebeğimin Karaciğer enzimlerinde yükselme olduğu için doktorumuz aşıyı şimdi yaptırma demişti. Değerlerimiz düzelmiş çok şükür. Doktor izne çıkmış kendisine ulaşamıyorum. Bebeğim şuan 17 haftalık. Hemen yarın yaptırsam ikinci dozu da 4 hafta sonra 21 haftalıkken yaptırsam olur mu? İnternette bilgi kirliliği var 24 hafta dolmadan en az 4 hafta arayla 2 doz uygulanabilir de yazıyor. Bu durumda yaptırabiliyorum. Ama İlk doz 12. Haftadan daha geç olmamalı da yazıyor. Ne yapsam bilemedim 🤔 Rota aşısını geç yaptıran arkadaşlardan bilgi alabilir miyim durumumuz acil..
Melihaa Aysenur42 biz 3 ay 12 günlük olduk aldım ben aşıyı inşallah yaparlar yarın erkenden gidicem sağlık ocağına yaptırmaya sizin için sorabilirim isterseniz
DerenGrkemYetiker Aysenur42 canım en doğru ve gerçek bilgiyi “rotarix prospektüs” diye aratarak google’da bulabilirsin.
sebnem Aysenur42 canım biz yaptırdık doktor kontrolü altında 4. ayımızda 2. dozda 6. ayda olucak.Bize 2. dozunen geç 6. ayına kadar olması gerekli demişti bizde yaptırdık ☺️
Aysenur42 Melihaa Gerçekten çok sevinirim sorarsanız. Eşim şehir dışında dışarı çıkmam çok zor. Ancak yaptırabileceğimi öğrenirsem bebeğimi alıp çıkacağım. 31 ağustos doğumlu olduğunu söyler misiniz?
Aysenur42 Melihaa instagram hesabım yok burdan yazsanız olur mu? Takipteyim konuyu. Çok teşekkürler şimdiden
Melihaa Deletedmom444 direk kaça kadar yapılmalı diye sorayım sizinki biraz daha gecikmiş gibi geldi bana ama oluyordur inşallah
Aysenur42 AliEgem Biz de 3-5 yaptıracaktık ama işte bu karaciğer enzimleri yüzünden bekleyelim dedi doktor. Bugün üniversitede test yaptırdık düzelmiş çok şükür. Şimdi de kendi doktorumuza ulaşamıyorum :(
Melihaa Aysenur42 canım doktordan çoktım şimdi sordum durumunuzu en geç dört aya kadar dedi belki bi 15 gün geçebilir dedi haberin olsun
Yelda0861 Bizim de 2 ocak da olacak aşımız şuan 2 ay 26 günlüğüz zaten huysuz bir bebek inşallah rotadan sonra iyice fena olmaz çünkü huy değiştirenler uluyormuş 😬😬
Melihaa Deletedmom444 evet yaptırdım canım kusma ishal şuan yok uyuyo mışıl mışıl inşallah sorun yaşamayız doktorumuz biraz huysuzluk olabilir dedi ama gayet iyi şükür 🙏
Melihaa Prospektüste yazan; ‘’çocuğunuza iki doz aşı uygulanacaktır. Her doz ayrı olmak üzere iki doz arasında en az 4 hafta ara verilmelidir ilk doz çocuğunuz 6 haftalıktan itibaren uygulanabilir.aşının ikinci dozu 16 haftanın öncesinde verilmesi tercih edilmekle birlikte 24. Hafta itibarıyla uygulanmış olmalıdır.’’