Meteninannesii ben çok yaşamıştım bu durumu başka hiçbir şekilde uyumuyordu hatta aynı sizin aylarda. Bizim ama sürekli durmayan ağlamaları vardı ve kucakta zıplayarak uyutup 1 saat uğraşıp maks 15 dk sonra uyanırdı doktora götürdük meğer reflü varmış ve sallanmak iyi gelmiyormuş kendi kendine uyumayı da bilmiyor çok zorlanmıştım.10 aylık olucaz hala ara ara aynı durumu yaşıyorum en rahat öyle uyuyor tabi bel falan kalmıyor sıcakta bir de feci terletiyo.