Abdisumeyye Neler yapıyorsunuz anneler bebislerinizlee oğlum ağustosda 2 yaşına girecek emziği nasil bıraktırabilrim uyurken emziği almazsa uyumuyor
Tuba Abdisumeyye Aklı biraz ermesini bekliyorum. Aklı ermeye başlayınca emziğini başka bebeklere gönderelim mi sen büyüdün abi oldun artık onlarda sana hediye gönderirler diyip bir kutuya koyup kaldırmayı düşünüyorum ve ona bir hediye vermek istiyorum 🙈
Symsag Abdisumeyye bende nasıl alıştırabilirim diye düşünüyorum 🤦♀️ Uyutmaya çalışırken hevesle parmaklarını emiyor sonra huysuzlanıyor, emziğe alışsa daha kolay uyuturum sanki
Ilknuraltun Abdisumeyye bir gün kaldırdım aradık bulamadık felan sözde bir kaç gün aradı ve unuttu gitti öyle
Zeynepikram Abdisumeyye kızım 4 yaşında ve hala emzik olmadan uyumuyor🙄 gün içinde asla almaz ama gece mutlaka alır uyanıp emziği bulamayınca ağlar acı falan da fayda etmiyor yıkayıp tekrar emiyor kayboldu diyorum ağlayıp babasından yenisini istiyor tabi oda dayanamıyor alıyor ne zaman nasıl bıraktırırım bilmiyorum 🙄 üstelik tek emzikte kabul etmiyor 3-4 tane falan alıyor uyku arasında kaybolur korkusuna🤷♀️🤣
Abdisumeyye Tuba aynn mantıklı olablir canim annemde bzs emzige acı biber sürmüş koymuş bi yere almak istememisiz bi daha
Tuba Abdisumeyye Öyle yapanlar da var, ucunu kesenler de var ama ben önce böyle denemek istiyorum olmadı başka yöntemlere yöneleceğim😁
Symsag Abdisumeyye 4,5 aylık uyku eğitimi vericem diye ayakta sallamaya alıştırmadım. Şimdi ne beşikte ne emerek nede kucakta uyuyor, hepsini sırayla deniyorum canı nasıl isterse o şekilde uyuyor 🤦♀️ Bir ara kendi kendine uyuyordu şimdi oda kalmadı
GoGirl Ben 1 yasinda biraktirmistim ucunu hafif kesip bozulmus annecim diye konusmustum hic istemedi hemen uykuyada dalmıştı hic aramadida emzigede düşkündü ama kucuk olunca sanirim kolay birakti.
Abdisumeyye GoGirl eski kullanmadığı emzik var bnde keseyim ucunu yada toplu igne ile delim bakalım nolcak maslallah ne gzuel
Zeynepikram Abdisumeyye benimki delik emzik bile emiyor mecbur kalınca o bende işe yaramadı inşallah sizde yarar🙄
Abdisumeyye Zeynepikram cok fenalar yaa zor valla inslalah biraktrrrz benim oğlumda işte uyurken emiyor yoksa uyumuyor 😀
Deletedmom50 Abdisumeyye bende bırakmayı düşünüyorum kıyamıyorum😂yani emzik seviyor onla uyuyor ama emziksiz uyuttugumda da hiç deli gibi ağlamaz dün bile tur atalım arabayla dedik uykusu vardı evet biraz istedi meme meme diye ama sonra uyuya kaldı eve geldiğim gibi verdim😂kıyamadım yaa ama bıraktırmak istiyorum tabiki banada aşılauin yaa. 😂
Abdisumeyye Deletedmom50 brim oğlumda öyle emziği veriyorum hemen uyku moduna aliyor kendini 😀😀 inslalah kolay bir şekilde bırakırlar