su_sde Anneler bebeğime aptamil mama veriyorum 4.10 günlük son bir haftadır kusuyor ama normal değil burnun da mama geliyor resmen verdiğim üç sisi yi çıkarıyor bide balgam var sanki çıkara mıyor burnunu temizliyor um ama yine de olmuyor lütfen yardım edin
eymenkerem su_sde fazla geliyor olabilir ama veya yanlış pozisyonda tutuyor olabilirsin yedirirken veya reflu olabilir birçok nedeni olabilir dikkat edin uyurken filan allah korusun.
asafoglum su_sde az ve sık vermeyi dene birde.Bnde aptamilde öyle oldum gazdan burnundan bile fışkırıyordu bebelac gold a geçtm kusma azaldı.Ama birsürü sebebi olabiilir üşütmüş olabilir mama fazla geliyordur belkide yada gazı vardır ondanda kusuyordur.Az ver saat başı 3 saatte bir verdiğini 3 e böl bakalım düzelecekmi kusmaları.
Srplsrpl Benim kızım ilk altı ay sadece burnundan kusuyordu. İlk zamanlar çok panik oluyordum ama sonra alıştım büyüdükçede düzeldi. reflü olabilir mamanın sıcaklık ayarı yedirme pozisyonunuz gaz problemi bunların hepsi bi neden olabilir
Minedemiriz Reflüden kaynaklı maalesef bende yaşadım 😕 reflü maması kullandım bi dönem çok zayıfladığı için. Şuan 8 aylık ara ara yine kusuyor ☹️ Antikolik biberonlarda başarılı oluyor