Merhaba güzel anneler , 2 ay 8 günlük kızım var sezeryan doğum yaptım emzirmiyorum ve doğumdan sonra hala regl olmadım. Başına böyle birşey gelen var mi. İlişki sırasında dikkat ettik ama hamile kalma ihtimali olabilir mi ? Ayrıca adet söktürücü de kullandım 3 gün önce bitti ilaç. Siz doğumdan sonra ne zaman regl oldunuz ?