pasaninannesi AselZeynepli sorun olacağını sanmıyorum hamileykende yememiz gerekiyordu çok faydalıymış ben şimdide haftada bir kez yemeye çalışıyorum
AselZeynepli pasaninannesi tesekkur ederim canim evet bosuna dememeisler denizden babam ciksa yerim diye 😁
[silindi] AselZeynepli ben de dün mezgit yedim, kızım birkaç kere fazla miktarda kakasını yaptı :) belki de balık bağırsakları çalıştırmaya yardımcı oluyordur bebeklerde
Oslemm AselZeynepli aksine çok faydalı kuzum bizim iyot eksikliğimiz çıkmıştı doktorumuz hafta en az 2 kere yiyin dedi çok şükür normale döndük 🤗
AselZeynepli Oslemm cok geçmiş olsun canım ya 😊 evet balık onemli bir besin kaynağı fiyatları da ateş pahasi bi hamsi 15 kira yahu bir de karadenizde yasiyoruz
Gizem37 AselZeynepli Canim o balıktan degildir endise etme benimde oğlumun karni gurul gurul 😂😂 Yavruşumun bağırsakları düzene girmediği için oluyomus o guruldama doktor söyledi 😶😶
Gizem37 AselZeynepli 2 ay damla kullandim ben canim hala ara ara oluyor guruldama 4 aylik şuan baya azaldi ama
Yaseminnnnnnnnnnnnn AselZeynepli tabiki canım.. benim bebeğim alerjik bir bebek. Hamsi ve somon denemelerim başarısız sonuçlandı :) Sadece emziriyorum.. ve balık tüketemiyorum kızımdan dolayı..
AselZeynepli Yaseminnnnnnnnnnnnn alerjik bebek zor oluyor canim ya insallah en kisa surede gecer bana da sut ve sut urunlerine alerjisi olabilir dedi diyet yaptim bi bucuk ay ama degisiklik olmadii
AselZeynepli Gizem37 probiyotik damla demi canim . Bize de 6 aylık olana kadar biogia bagirsak duzenleyici damla kullan dedi doktorumuz onu kullaniyoruz
Gizem37 AselZeynepli Bana istersen kullan dedi benimki biraz degisik bi doktor baya bilgili ama canan karatay gibi digerlerin ak dedigine kara diyor😂😂😂😂