Yasemin-1 Kızım 9 aylık olcak ve dvit alması için bir saatliğine dışarı cıkarıcam (insanlardan uzak) saat kaç gibi çıkarmalıyım öğlen 12 ye doğru uyanıyor öğlen sıcagı var acaba ¾ gibi çıkarsam yeterli güneşi alabilir mi