Merhaba kızlar doğum yapalı 12 gün oluyor kendim bi şekilde toparlandım fakat pisikolojik kendimi bunalımda hissediyorum sıkılıyorum bebeğime bakıp nasıl büyücek diyorum yetemiyor hissi oluyor bazen çok kararttım içimi normal mi bu lohusalıktan çıkınca geçer mi aynı şeyleri yaşayanlar var mı