Miniklerin_annesi Hayırlı akşamlar anneler 55 günlük bi bebeğim var 5 gün sonra 60 yani iki aylık olcak çevremdeki tanıdıklar 2.aynı bitirip 3 e girecek diyorlar bi türlü kafam basmadı oraya😂😂 size de diyorlar mı böyle
Asafeymeninannesi Miniklerin_annesi Ben dümdük 2 derim 😅 Çevremde 3.ayından gün alıyor diyenlerde mevcut ama 😊
Barbie061 Miniklerin_annesi İki aylık olmuş olacak yani ikinci aydan sürecek üçe doğru ben öyle biliyorum ☺️
Mlkdrn Miniklerin_annesi evet öyle mesela 30 günlük olunca 1 ayı bititrmiş oluyor. 2. Aydan gün almaya başlıyor. Yani 1 bitti 2 den gün aldı oluyor.😁
Deletedmom388 Miniklerin_annesi 2. Ayını doldurup 3.aya gidiyor ama 2aylık olmuş oluyor dolu dolu.Siz 2 aylık diyeceksiniz boşverin onları😄😄
Aka2020 Evet 2.ay bitecek ve 3 ten gün almaya başlayacak ama siz bitirdiği ayı söyleyeceksiniz. Yani 2 aylık bebeğiniz😊
hirasu Miniklerin_annesi evet benım annemınde meshur bır lafı vardır 3 e gırdı dolu dolu 2 ama der 😄😄😄aynı durum bızdede var malezef
HaticErkanMiran Miniklerin_annesi heheh bizim cevrede öyle diyo yani 60 güne 2 aylık oluyo diyoruz yok 3 aydan gün almış oluyo ah ah
frambuazliturti Miniklerin_annesi konu dışı ama özel aşı yaptırmayı düşünüyor musunuz devletin karşıladıkları dışında? Benim bebeğimde 57 günlük
Miniklerin_annesi frambuazliturti yok canım düşünmüyorum kızımda yaptırmadım şükür iyi bi sıkıntımız Yok oğlumda da yaptırmam. Ne kadar iyi kötü bilmiyorum tabi ama bizler özel aşıylamı büyüdük sağlık ocağında ne yapıldıysa o Allah a şükür ayaktayız iyiyiz yine de siz bilirsiniz tabi
_Zeynep_bebek Miniklerin_annesi haha kayı validem de öyle diyor çocuk 9 aylıkken 10 aylık dıyor anne nasıl oluyor diyorun meala kızım 1 ekim dogumlu ekim kasım aralık ……..temmuz işte 10 aylık diyor 😂😂😂