EmrhanDfne Kızlar bu damlayı yeni kullanmaya başladım günde bir kere dedi doktorumuz. Siz hangi saatlerde veriyorsunuz ve emzirmeden önce mi sonra mı veriyorsunuz? Hangi türlü daha faydalı olduğunu düşündüğünüzü paylaşırsanız çok sevinirim 😊
Ysfbuszfr EmrhanDfne Ben kullanmiyorum ama burdaki annelerin yazdiklarini okumustum. Aksam uzeri veriyolarmis bide ayni saatte vermeye dikkat ediyolarmis 🙈
DuyguYldz EmrhanDfne ben 11-12 gibi veriyorum gece böylece gece rahat uyumasını sağlıyor çok şükür ben birde yanında ek birde harveys kullanıyorum onunla beraber veriyorum daha etkili olduğunu düşünüyorum
aysegull EmrhanDfne ben de 6-7 gibi veriyorum doktor özellikle belirtmedi aç yada tok. Prospektüste aç tok ya da emzirme sırasında diyor o yüzden hiç ona dikkat etmedim. Şişe bitince 5-6gün ara vermiştim ile yarıyor mu diye ve kesinlikle yaradığını gördüm.
EmrhanDfne aysegull peki bi şişe bitince ikinciye devam edebiliyormuyuz. Ben henüz doktora sormadım. Sizin doktorunuz ne dedi
aysegull EmrhanDfne bir kaç gün denemeden sonra vermekten vazgeçmeyin probiyotik olduğu için bir zaman sonra etkisini gösteriyor
aysegull EmrhanDfne şişeler bittikçe birkaç gün durumuna bakıyorum devam ediyorsa gazı tekrar alıyorum. Ama yanında metsil gaz damlasını da kullanıyorum
Fulyag Aysegulisaa54 bu zamana kadar dolapta saklıyorduk ama prospektüsünde oda sıcaklığında durabilir yazdığından artık dolapta tutmuyoruz
Aysegulisaa54 Grkemyktas üstünde kullanmadan önce dolapta açıldıktan sonra oda sıcaklığında diyor anlayamadm gecen ay dolapta sakladım ama