Dorukcum_16 Ravzam30 ben satiyorum 😂 fırsatçı gibi atliyim bebegime aldim ama beyfendi kanguru sevmedi kullanmadim oyle duruyo. İnstagram babalinbaby den aldim yeni dogan aparatli . 180 tl ben 90 a veriyorum ilgilenirsen yaz 😂🎈❤️
SedaMeyra Ravzam30 solomombaby kesinlikle 👍👍 kizim 18 aylik 25 gunluktu kullanmaya basladigimizda gecen yaz 3.5 yasindaki 17 kilo yigenimi sirtta taşıdım o kanguruyla
Busraae Ravzam30 ben sevibebe aldım canım oturma destekli cok memnun kaldım bebegi tasırken agırlıgını hiç hissetmiyorsun yok gibi
Kadriye89 Anneyimbeeen bende bu markaya çok baktım fakat bacakları m şeklide durmadığı için önermemişler. Siz hangi modelini kullanıyorsunuz?
Ozlemm35 SedaMeyra Ya bende aldım ama 6 aylık kizim içinde resmen yok oluyor ve aşağıda duruyor çok, yüzüne geliyor yanları…Ben mi ayarlaamıyorum anlamadim ya :(( Yenidoğan aparatı ile koyunca istediğim şekilde duruyor, kafası gömülüyor iyice içinde yoksa
SedaMeyra Ozlemm35 takma seklinizi gozden geçirin bende de oyle olmustu ilk baslarda aldigim yere arayıp soyleyince goruntulu beni yonlendirdiler duzelttim. Belinize bağlayın alt kismi.tam gobek deligi hizasinda
Dorukcum_16 Marjinal_Anne2 foto https://hizliresim.com/IO9HWM Evet yeni dogan aparati da var onunla kullanabilirsiniz
Anneyimbeeen Kadriye89 mini 3d cotton dark grey bunu bebekken kullanabiliyorlar diger buyuk olanlari daha fazla kullanabiliyorlar ben ve bebeğim çok rahattık ama slinglere de bakabilirsin yazda daha rahat oluyor