Selam anneler 6 aylık bebeğim herkesin kucağına gidiyor çok rahat saatlerce duruyor. Ben annecim falan deyince ya hiç bakmıyo yada bakıp öyle normal çeviriyo kafasını çok üzülüyorum bu duruma. Normalmi ne zamn insanları yabancılayacak beni isticek merak ediyorum bu durumu yaşayan varmı?