Handeyvs tabiki
Mervemerveesk yan yatırdığım halde yüz üstü dönmeye başlamıştı son 1 haftadır. Ek gıda yüzünden fazla emmiyordu zaten. Benim bebeğim 7,5 aylık olduğu için en fazla 3 saat uykusuz kalıyordu gündüz ayağımda sallıyordum. Son 1 aydır hamakta ve beşikte elinden tutarak uyutmaya başladım. Ama bi kaza geçirdik kızımın eline kahve döküldü yandı bende elini tutamadığım için sallayamadım. Uyandıktan 3 saat sonra iyice uykusu gelince ve karnı tokken odasına götürdüm perdeyi kapatıp pış pış sesi açtım biraz emzirdim ve ayık bir biçimde yüz üstü yatırdım.Biraz döndü oyun yaptı ama ben yine yüz üstü çevirdim ve yan taraftaki yatağa gözümü kapatıp uzandım. Göz göze bakmadım Buda bir iletişim ve konuşmadım çünkü dokununcada uykusu kaçıyordu . 10 dk içinde uyudu bu kadar 🤤