sufflee Kızlar 10 günlük regl gecikmesi yaşıyorum hamile olmaktan şüphe duymaya başladım sebebide durduk yere oğlum rutin emerken sütte inanılmaz azalma yaşamam böyle bir durum yaşayıp hamile oldugunuzu öğrendiniz mi
rabia-mirza sufflee Benim durum daha vahim emziriyordum oğlum bianda emmemeye başladı kendisi 4 aylık inanmayacaksınız ama 1.5 aylıkta hamileyim benim moral daha kötüydü ama elhamdülillah
Elifhan37 Bende bu şekilde hamile kaldım sütten ayırmak zorunda kaldım biberona falan alistirdim benim oğlum 10aylikti şuan bir yaşına girdi bende üç aylık hamileyim psikolojim sıfır çok zor oluyo hamileliğim de çok zor
sufflee sufflee rabia-mirza bende Bi karın ağrısı tarzı şeyler oluyor regl geçti birde akıntı çok sütte azaldı ayyy 😣😣😣 Eşim korunuyodu siz nasıl koruyordunuz
rabia-mirza sufflee canım ilk zaten oğlum emmedi daha sonra akıntı mide bulantısı halsizlik falan en son baktım gününde geçti test yaptım çıktım
rabia-mirza sufflee aynen bende sanki adet olacamda öyle sancm ağrım vardı ama olamıyodum evet eşim korunuyodu