Anneler merhaba 1.5 kızımda demir eksikliğine bağlı kansızlık var kan ve demir değeri çok düşük tedavi başladık aslında ama başlayamadık desem daha doğru olur çünkü 3 tane oldu deniyorum ama hepsi karın ağrısı sancı yapıyor veremiyorum, artık çaresiz kalmaya başladım,düşük Olduğu çok belli zaten ve bu haline üzülüyorum bir an önce düzeltmem lazım önerileriniz neler en önemlisi değerlerin iyi yükselmesi için hangi ilaçları önerirsiniz ve kansızlık tedavisi sonrası şikayetleriniz düzeldimi? Lütfen yardımcı olun 😑