jsmn Allah kahretmesin bu batıkları. Kasımda doğum yaptım sırayla batık olup duruyo parmaklar tam biri iyileşti diyorum öbürü başlıyo. Bazen derin kesip kurtuluyo bazen uzatınca geçiyo ama sabit bir parmağım batık illa 🥺
Ygz annediyebiri tırnagımın batan kısmını cıkarıp eti biraz yana aldı yani daraltma işlemi evet canım. İşlem sırasında uyusturuyolar hiç acı cekmedim sonrasında ben cok yürüdüğüm icin (gezdim) hemen parmağım ağrıdı tabi. Acıkcası 1 2 gün yatmadım hep ayaktaydım ayagımın üstüne basmıyodum zaten biraz sızlamalar vs oluyo ama yatarsan bu sızlamaların daha hafif olacağını düsünüyorum☺️
annediyebiri Ygz geçmiş olsun ben çok korktum cesaret edemedim ama korkulacak gibi değil anlattığınız kadarı ile🤭 yine gidersem bu işlem olacak.
Ygz annediyebiri yaa inanın tırnağın batması daha acı. En azından ilk gün sızlar iknci güne daha iyi olursun☺️ Geçmiş olsun cesaret edip yaptırın mutlaka rahatlayacaksınız 🙃