Yasemin14 Kizlar yaz ayLarinın sicaği ayri bir çekiLmez oLuyor ..Şu an 30 derece ve ben yurt dişinda yaşiyorum ve nemLi bi havayada sahip olduğundan cok bunaltici ve evde durulmuyor ..Cok baskın .. 3 aylik olmamiza bir hafta kaldi ..Emziriyorum fakat ihtiyaci varmis gibi hissediyorum ..Emerken şappur şuppur ter döküyor .. Sicaktan bebeğimin uyku düzenide değişti . 😔
Peri_ss Yasemin14 bebegim 2bucuk aylik bir gunde 1 cay bardaginin yarisi kadar veriyorum. Yoksa bezinde turuncu lekeler oluyo susuzluktan. Ben karşıyım bebeklere su verilmemesine ma herkesin kendi bebegi kim ne isterse onu yapar
jolene Yasemin14 biz de aynı 4 nisan doğumlu ☺️ 2-3 haftadır üç saate bir, 1 çay kaşığı kaynamış ılımış su veriyorum. Hem meme mama olarak gittiğimiz için hem de çok terliyor
Esin4006 Yasemin14 bende doğdu doğalı verdim temmuz doğumlu…çok vermedikten sonra hiiiiic bı zararı olmaz..çok verince tokluk hisseder başka bişey istemezse kilo kaybı oluyor bir iki çay kaşığından hiç zarar görmezsiniz..hazır su kaynatio soğusun
Cigdem07 Yasemin14 Eğer emziriyosan bebeğin su içmesine gerek yok. Ama mama veriyosan bi çay kaşığı kadar verebilirsin doktor emen bebeğin su ihtiyacını anne sütü karşılıyor demişti. Ama yine siz bilirsiniz. Biz antalyada yaşıyoruz bebeğim 7.5 aylık ben ona su veriyorum mama içtiği için
Yasemin14 Peri_ss Anlıyorum suyu vermenize yönelik gelişiminde hic bir sorun oLmadi değiLmi ..Daha kücük derler ya baziLari bende kararsizim versemmi vermesemmi die ..Bazen 3 saat uyuduğu oluyor kalktiğinda ağzi kurumuş oLuyor ..
Peri_ss Yasemin14 hayır tabikide sorun olmadi. Su dan zarar gelirmi hiç. Böbrekleri için iyidir . Sizde isterseniz verebilirsiniz . 2 ser cay kaşığı sabah oglen aksam olmak üzere yani bebegim suyu ve kaşığı görünce bile heyecanlaniyo ağzını sapirdatiyo bu sicakta taş bile eriyo bebekler dayanamazki. Benim fikrim bu başkasını bilemem
Melekizim Ya benim kızımda 4 aylık bende şu vermeye başladım ama sabah 2 çay kaşığı verdim daha veriyim mii bilmiyorum istiyomudur acaba nasıl anliycam
Pelo_00 Yasemin14 Benim kızımda iki aylık biz meme+mama şeklinde gidiyoruz mamadan sonra bir çay kaşığı kadar veriyorum ağzındaki mama tortusuda gidiyor böylelikle pamukçuk oluşma riski azalıyor. Sudan zarar geleceğinide düşünmüyorum
Payan Yasemin14 eğer eviniz sıcaksa verebilirsiniz,doktorumuz öyle demişti ama midesini suyla doldurmayın.anne sütünün %90ı zaten su,çişli bezinde azalma var mı ya da çişli bezinde farklı renkler görüyorsanız verin. 1 2çay kaşığı gündüzleri verin
Payan Yasemin14 bu arada suyun zararı yok,midesi suyla dolmasın kilo alımı ve gelişimi güzel devam etsin diye su verilmesi önerilmiyor