Tugbazumraaa bence sen böyle düşündüğün için seni istemiyor sen olumsuzluk veriyosun ona oda strese biniyor sen bi rahat ol sen kendini rahtlat aklındaki o zehirli sarmaşıklardan kurtul bak nasıl emmeye başlayacak yine, sen onun annesisin dünya üzerinde kimse onu senin kadar çok sevemez kendin buna inan ona da bunu hissettir daha o kadar küçükki ne yapacağını bilmiyor sana muhtaç ama senden de stres alıyor yüzünün ifadesi de eminin kaygılıdır o anlarda onu da görüyordur tabi korkuyodur annesi kızma onu beni istemiyor diye..herşey sende bitiyor öyle şeyler düşünme iyi şeyler düşün iyi olsun düzelir merak etme daha neler göreceksin❤️😉