Mom263 Bebegim 1 aylik sutumu sagdigimda 30-50 cc uzerine cikamiyorum. Acaba bebegime yeter mi 2 saatte bu kadar sut yeterli olur mu tek basina. Bestlak kullaniyorum ama artmadi. Mama vermek zorunda kalıyorum mamayi birakmak istiyorum yeni emziriyorum basta almadi memeyi ne kadar cikiyor acaba emzirmeyle artti mi diye deniyorum sagiyorum ama ayni ilk gunki gibi. Normal bi oran mi az mi sutum 🤔
zeynepliyammm Mom263 İnstagram da https://instagram.com/emzirme.danismanligi?igshid=ovhnl3ztr5rx burayı takip et ve ona danış. Çok güzel çayları var anneler oldukça memnun sende bir göz at ve sütüne güven 😌
Agah65 Ebebekte promalt adında içecekler var onları deneyebilirsiniz, şok markette de Maltana adından içecekler var onlar da bende işe yarıyor gibi , bir dönem aşure bende çok güzel süt yapmıştı , bir de humana nın still tee çayını deneyebilirsiniz