Zeynoalperen mastit olunca illa ki süt akışı olmaz diye bir şey yok bence. Tam mastit değil ama belki olma yolundadır. Benim çok meme ağrım oluyor. İlk doktora gittim . Daha öncede kist vardı çünkü ondan evham ettim ama yıllardır aynı şekildeydi.ıltrason bakıldı. Süt bezesi dedi doktor. O yüzden öncelikle tabiki de ihmal etmeyin gidin doktora . Bir şey yoksa sonrasında, Ben ağrım olunca, sıcak su uygulaması yapıyorum. Sıcak su torbasını ağrıyan mememe koyuyorum. Duşta ılık su tutup masaj yapıyorum. Göğüs ucunuza lansinoh vb herhangi bir marka göğüs ucu kremi sürebilirsiniz. Eğer yoksa bepanthen, vazelin De olabilir. Bir de en önemlisi bence süt hiç gelmese de meme boş olsa Bile sık sık sağmak. Bana bunlar iyi geliyor.