sdsd Benim kızımda 7 aylık ve diş çıkarıyor. Geçen hafta 39a kadar çıkan ateşi oldu. 3 hastane gezdik. Bi doktor calpol ve paronox fitili birlikte kullanma ikisinden birini kullan dedi. Çünkü ikiside aynı etkiyi ediyor, böbreklerine zarar verirsin dedi. Ve çocuk etrafına tepki veriyorsa, 40ı geçen ateşi yoksa, ateş 24 saat boyunca hiç dusmuyorsa, kusması varsa o zaman korkun. Bende ateş düşürücü veriyordum düşüyordu tekrar çıkıyordu. 3 gün bu şekilde sürdü ve şükür iyileşti kızım