Bebeklerde 6.hastalık diye geçiyor şuan 9 aylığız ve son 3 gündür perişan haldeyim ateşimiz 38,5 altına düşmedi dünden bu yana ateşimiz düştü kan testine bakıldı kanında herhangi bişey yok çok şükür, şuan yüzünde benek benek kızarıklıklar oluşmaya başladı doktorumuzun söylediğine göre pul pul dökülecekmiş bu iyiye işaretmiş bebeğimin iyileştiği anlamına geliyormuş başına böyle hastalık gelen var mı süreci siz nasıl atlattınız bugün beni emmiyor sadece sabah emdi ben yaşanılan doktor kan alma vs şeylerden korktuğu için bir süreç diye düşünüyorum ya sizler ?