Nurhiram Merhaba arkadaşlar telefonumun dokunmatigi bozuluyor sürekli yeni bi telefon almam şart oldu uygun fiyatlı 2000₺-3000₺) civarı memnun kaldığınız telefon markaları neler? önerir misiniz 🌸
1prensannesi_ Nurhiram bu zamana kadar Samsung kullandım Halen de kullanıyorum J7 prime kullandım suan da NOTE 4 kullanıyorum
AlyaaSrmrt İphone hepsine tek geçer. İphone 4 ile başladım bugüne kadar hiç bozulmadan hep model yenilemek için telefon değiştim. Garanti desteğide güzel
Nurhiram AlyaaSrmrt merhaba benim şuanki telefonumda iphone ama sürekli bozuluyor ilk geldiği gübi kulaklık girişi bozuldu iphone düşünüyorum açıkçası ♥️
Sevgilimmm Nurhiram garantisi var. İthalatçı garantili de oluyor türkiye garantili de. Ben teknik serviste çalışıyorum Xiaomi telefonlar geliyor Türkiye garantili olduğunda. Eğer ithalatçı garantili alırsanız satan firma servisini verir. Farkı budur.
OzEnAr Nurhiram valla canım pek oyun oynadığım yok 4 gb ramı var 128 gb ta belleği candy crash soda oynuyorum bitek