Ben doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum şu an 1 yaşında 2-3 yaş kıyafetler giyiyor.
Büyüme kilo alma işi biraz genetik biraz bünye ile ilgili ama evet kof kilo yapmıyor bebeğe, hazmı kolay.
Doktorunuz gelişimi normal diyorsa bence kendinizi üzmeye değmez ☺️