Melekmila tesadüf olmayabilir. Emziren anne de aşeren anne adayı gibiymiş. Canı çektiğinde, burnuna koktuğunda yemeliymiş, kaynanam öyle söyledi az önce. Aman kızııım canım birşey çekerse söyle ha dedi sonrasında. Çünkü geçenlerde mastit olduğumu sandık göğüs ucumda süt kabarcığı oluştu birden, ağrılı ve çok sertti. Ateşim olmayınca mastit değildir diye umdum ki süt toparlayıcım ile sağım yaptım 2 gün. Emzirdim, geçti Ama sebebi belli bence, Manuel pompa ile güya dream feed yapıyorum oğluma bir süredir. Memeden sağıp gece rahat uyusun diye 12de veriyordum. Manuel pompa pişmanlıktır ya.