Merhaba 5 ay 21 günlük kızım var. Yaklaşık 1 ay önce kakasında kan geldi tahlil sonucu amip dendi antibiyotik kullandık ve sonraki sonuç temiz çıktı. 2 hafta kadar sonra gene kakada kan geldi ama bu sefer tahliller temizdi. Az önce gene kan vardı kakasında 😭😭 ne yapacağımı bilemez hale geldim. Bi Dr önerisi oln var mı Ankara da. Dr ilk basta besin alerjisi var mı bakalım diye tahlil yaptı amip çıkınca durum farklı yerlere gitti simdi amipte yok. Şaştım kaldım Dr dan memnun değilim başına gelip gittiğiniz bir dr varmı özel devlet fark etmez.