1prens1prensesannesii bebeğim 55 günlük doğumdan sonra yüzünde sizin bebeğinizdeki gibi şeyler çıkmaya başladı önemsemedim sonra çoğaldı ve içi iltihaplı sivilceye döndü doktora gitti antibiyotik krem verdi net bir şey söylemedi yenidoğan bebeklerde olur dedi ve benim süt ürünlerini azaltmam gerektiğini belki onlara sebep olmuş olabileceğini söyledi kollarında ve ense kısmı göğüs kısmında da vardı ilacı kullandım süt ürünlerini azalttım şimdi baya azaldı çok şükür isilik gibi görünse de doktora başvurun bence muhakkak