Yavuzselim9 Hanımlar sol gögüsüm de cok süt vardı şimdi yok gibi süt gider mi ilk bebegimin boğazına fln alıyordu cok olduğu için şimdi gitmiyor sıkınca fln da okadar cok gelmiyor ne yapmalıyım sag gögüsümde zaten yok denecek kadar az olan süt öyle azalar mı?
Deletedmom334 Yavuzselim9 çok emzirdiginiz için göğsünüz terbiye olmuş olabilir, yani çocuk emdikçe süt gelir eskisi gibi şiş olmaz, bunu bi araştırın isterseniz
Baloglum93 Yavuzselim9 artık süt üretimi düzene girmiştir bi yerde okumuştum yumuşamoş memenin sütü daha yağlı olurmuş