Ben sadece gündüz gece ayrımını bilsin diye geceleri Los bı isikta uyuttum hep biraz büyüyünce ışığı tamamen kapattim sese denqliwmasininkucukken sağladım TV açtım normal ses düzeyi elektrik süpürgesi anı sesler olmadikca rahatiz onların biyolojik saat Keri var zaten onları takip edin öylece bı düzen oluşur inşallah