Burcubyk55 Merhaba 🙋🏼 Bugün 14 aylık kızım artık odasında yaticak yanı insallah yatar😁 Park yatağında şimdilik oda yapmadık. Siz nezaman ayirdiniz ? Merak ediyorum erken mi geç mi kaldım.. 🤔
Seydameva Burcubyk55 yarın 19 aylık olacak ve hala ayırmadım. Tuvalet eğitiminden sonra ayırmayı düşünüyorum 😊
Sblsrgnsn Burcubyk55 8 aylikken ayirdim bende oda yapmadim yatak odasinda park yatakta yatiyordu yatagini doger odsya aldim ilk gun yadirgar belki diye yer yatagi yaptim o odada yaninda yattim ama hic yadirgamadi 1 ay olcak nerdeyse bi sikinti yasamadim odasi dibimizde tik sesine uyaniyorum zaten geceleri cok sik uyanmiyor akli ermeden ayirmak istedim ilerde zor olur diye cok sukur oglumda alisti
Blackwoman Burcubyk55 6. Ayında ayırmayı düşünüyorum umarım yapabilirim😂 Klima sadece salonda olduğu için hepimiz orda yatıyoruz yaz bitince direk odasına geçecek 😊 Hayaller, hayatlar olmazsa😂
Zuzu_beril Burcubyk55 2 hafta önce ayırdim çünkü gece milyon kere uyanıyordu her uyandığında emmeden uyumuyordu şimdi gece bazen hiç uyanmıyor bazen de 1 kere onda da başucuna sulugunu koyuyorum.kendi içip.tekrar daliyo hem yan oda zaten daha rahat ettim
Burcubyk55 Seydameva Sblsrgnsn ya iste hep farklı fikirler insan ne yapacagını şaşırıyor.. aslinda çok zor dönemler geçirdik sabahlara kadr salladigim zamanlar oldu mümkün değil park yatağına bıraktığım an uyanıp ağlama krizine giriyordu iki ay sürdü Yeni düzeldi. Şimdi düzelmişken ayirim diyorum gece bi iki kere ağlar ama pişpisleyince dalıyor odamın yanında ztn hemen duyarım bakalım neler olcak 🤣 Tşkler yorumlarınız icin 🙏🌸
Haticegndgdu Burcubyk55 benım oglumda yanıma yatmaya alıstı park beşiğe koyunca hep uyanıyor 11 aylık nasıl yapmam lazm 🤔
Biskusunannesi Zuzu_beril yaaaaaa ciddimi . Bunu söylüyorlar odayı ayırınca rahatlıyor diye cesaret edemedim bir yandan da düşünüyorum şu 5-6-7 yaşına gelmiş hala anne babayla yatanlar var ben öyle olmasını istemiyorum odasında yatsın istiyorum 13 aylık ama cesaretim yok. Sizin gibiydi saat başı uyanır emer uyur 🤷🏻♀️
Deletedmom330 10 aylıktı ayırdığımda. Hiç zorluk çekmedim. Oğlumda hemen alıştı. Gündüzleri hep odasında yatırdım, oyun oynadık odasında. Bazen sabaha karşı uyanıp benimle yatmak istiyor. O zaman alıyorum yanıma 😍
Burcubyk55 Deletedmom330 sabaha karşı bende yanima alıyorum ağlıyor sonra susuyor ama sabaha kadr park yatağında yatak odamızda yatıyor hal boyleyken ağlama krizleri dalamama sıkıntısı geçmişken bende ayırayım diyorum ☺️
ertanmut Burcubyk55 ben beş aylıkken ayırdım cnm daha gzl uyudu dha kaliteli uyudu bence gecikmemek lazım
Burcubyk55 ertanmut çok güzel maşallah 🙏 Akademisyenanne zamanla insallah iyi uykuları olsun bebislerimizin👼🏻🌸
Akademisyenanne Burcubyk55 cok sık uyandigi icin ayirmadim henuz. 6 aylik olacagi bu ay. Odasi hazir.
masalcianne Burcubyk55 pdasına büyük yatak almıştım ilk 8 ay bizim odamızda uyudu 8.aydan sonra odasında uyudu
Burcubyk55 Deletedmom_36 sanırım bebeğin durumuna göre o aslinda sinyali veriyor. Gece uykusu çok fazla bölünmüyorsa 1 yaş da ayrılmalı tamamen bebeğin uyku durumuna göre👼🏻
Zuzu_beril Biskusunannesi aynen 19 aylık zaten normalde de yanımda yatmıyordu odamızda beşik vardı ama yanımda olduğu için beşik direk çıkıp yanıma geliyodu kaç kere şuan rahat şükür alışır cesaret edin
Burcubyk55 Tugbiss yaa insallah ya gece nasıl geçecek deneyimleyip göreceğim☺️ Uyyamam ki ben kulagim hep odasında olur 🤦🏼♀️
Smrenes Odasını doğmadan önce yapmıştım 7 aya kadar falan yanımda yattı sepet beşikte yattığı için devamlı kalkıyordu düşecek diye korktuğum için odasına geçirdim ama iyi ki geçirmişim deliksiz güzel bir şekilde uyumaya başladı..
Burcubyk55 Didemhdr Smrenes sanırım bebekten bebeğe de degiisyor huy fln gece kimi bebek bir kere iki kere uyaniyor kimisi 10 kere tamamen çocuğun durumuna göre ayrılıyor oda anladığım kadarıyla 🤔
Didemhdr Ben yan yatağında yatırıyorum geçen gün büyük yatağına odasına yatırdım (6aylığız bu arada )uyandı sürekli sonra yan yatağını odasıns koydum sürekli uyanıyo zaten yanımda da saat başı uyanıyordu bi de üstüne odasına gitmek zorunda kalıyorum çok yorucu😢
Burcubyk55 Baloglum93 hep annelerden fikir alıyorum burda olsun çevremde olsun erken ayıran çok var aslinda kafam karıştı kaliteli uyuyormuş erken olması iyi diyorlar. Büyüdükçe zorlasicak kendi basına uyuması bide şoyle bisey var sağa sola donme sesimden bile rahatsız oluyor belki kendi odasında daha rahat olur nebilim deneyeceğim bakalım 🙏
Balkupummm Burcubyk55 oglum 6 aylik gece surekli kipir kipir donuyor duruor cok sk uyanior ve uzerine ortuyu cekior kafasina kadar sanirim bu huyu gecene kadar ayiramiycam 🤷