Arkadaşlar merhabalar , daha önce yumurta alerjisi olabilir mi diye bir başlık açmıştım. Hem kan hem deri testi yaptırdık ikisinde de alerji çıkmadı. Dün fırınlanmış şekilde olarak bebe bisküvisi olarak verdim kusma olmadı ancak bugün haşlama olarak verdiğimde 2.30 saat sonra yine aşırı derece de kustu.. Var mı konuyla ilgili benzer olay yaşayan biri ? Bu arada bebeğim 2 temmuzda 8 aylık olacak. Neden böyle oluyor ya 😞