Selinn22234 Merhaba anneler relaktaz kullanıma başladık gaz için kızımda ama ilacımız bitti kabızlık yaptı önerileriniz nedir ? Alttan ve üstten gazı çıkarıyor kızım ama ne yapabilirim? Doktor kakası için 4 gün bekleyin dedi ama kziim hiç rahat değil:(
Aselkusun Selinn22234 yani eğer kakasından dolayı huzursuzsa poposuna uyarı yapabilirsin ama sürekli yapma bağırsakları tembelleşir eğer gaz içinse biz nurse harveys kullanıyorz
Nese26 Selinn22234 relactaz gaz için değil sütün içindeki laktozu kolay sindirebilmesi için. Ben 3 ay kullandım emziriyordum süt alerjisi vardı oğlumun 6. Ayına kadar kullandım. Gaz içinde zinco kullandım
Dmrcnn Selinn22234 eve bnm oğlumun resmen sindirim sistemini bozdu 1hafta kullandık kabız yapımca hemen bıraktık 1ay önce o gün bugğndür cocuğum düzenli kaka yapmıyor 3gün yapmıyor 1gün yapıyor ve ya daha fazla pişman oldum kullandığıma
vera66 Selinn22234 bende oğlumda kullandm da 1 ay filan oldu bırakalı ama gaz için değil laktozu sindirmek için gaz için zinco kullanmştm. bende kabız yapan relaktaz değl başka bişi olmasn? burda da önce soranlarda olmştı ama ilk defa kabız yaptı diyen duydm gerçi bebekten bebeğe değişir ama bilemedm🤷♀️
Selinn22234 Aguline kullanıyoruz kızlar yanlış yazmışım maması değişti aptamildi hipp combiotice geçtik belki etkileridir
YadeKaradag Selinn22234 maflor + damla tavsiyem hem prebiyotik olduğu için kakası düzene giriyor hemde gaz sorununu çözüyor. Ben relaktazdan bitince denedim çok iyi geldi sizde isterseniz doktor tavsiyesiyle alabilir siniz