Bebegim 8 aylik olmak üzere. Ilk başlarda sütüm yoktu. Daha sonra artti ve dokulmeye taşmaya başladı. Bir gun 2 arkadasim eve geldiğinde sütüm tisortum olmasina ragmen dışa doğru fışkırdı ve oha bu ne falan dediler o dakika oglum çığlık attı ve bir daha emmedi. Sütüm tamamen kesildi. Hala daha görünce ağlıyor. Ilk kez dün gögusume baktı sabah yanimda yatarken tuhaf olan da. 5 aydır ilk kez süt geldi. Bir kac damla sonra bakmadım biraz önce bakma gereği hissettim ve yine geldi. Normal mi bu durum