Evet kızıma bakmak yük değil bir ömür bakıcam ama böyleside çok zor geldi biliyordum eşim ayda bi göreve gidiyor rutin bir senedir ama bu kadar zor olacağını tahmin etmedim uykusuzluk beni deliye çeviriyor elimden bir şey gelmemesi beni çıldırtıyor bi ilacı olsa da uyku denen illette ağrı gibi defolup gitse diyorum ağlayamıyorum bile sinirden bazen oluyor düşücen sanıyorum beynim uyuşuyor sinirlerim iyice geriliyor ve eşim böyle göreve gitmeye devam edecek gelecek kimsem de yok teselli istiyorum sadece ne zaman düzelecek yoruldum artık saatlerce ağlamasından kızıma iyi gelememekten