cilekreceli Bebeğinizde ne gibi belirtiler oldu? Çok mu ağladılar ? Agrı çok mu oluyo? Ateş ishal yapıyor mu ? Ne önlem almam lazım ?
VERA19 cilekreceli Hiç zorluk yaşamadık 2.ay aşısında çok şükür.Sadece biraz ağrısı oldu çok şükür uyuyunca geçti🙏🏻
Esnakdnz cilekreceli çok olmamakla birlikte ateşi çıktı biraz sadece.aşı olmadan önce fitil verdi doktorumuz o yüzden fazla ateşi de olmadı ama ara ara bi huysuzluk oldu
Handehnd cilekreceli benim bebeğim de iki aylık henüz aşıya götürmedim şu an 6.hastalık geçiriyor mevcut ateş halinin geçmesini bekliyorum. Aşıya gitmeden önce uygun dozda calpol Şurup vermeniz daha hafif geçmesine yardımcı olur . Şimdiden geçmiş olsun 😌
Mom93 cilekreceli hiçbir zorluğu yok hep abartmışlar korkuyla gittik o an vurulunca ağladı tabi üç tane aşı kolay değil akşam ateşi çıktı 38.5 oldu bir kaşık calpol verdim eklem yerlerine ıslak bez koydum ertesi gün hicbiseyi kalmadı ne huzursuzluk ne ağlama hicbisey olmadı ateşine dikkat ettim o kadar ateşi varken bile eskisi gibiydi hiç aşı olmamış gibi tabi her çocukta aynı olmuyo bizimkine biraz uyku yaptı ama ben hep alıp emzirdim eskisine oranla daha sık emzirdim
Woody lvn1221 gitmeden ateş düşürücü vermeyi doktorumuz önermedi. Biraz vucudunun da savaşması gerekiyor dedi. Çok şükür biz ateşsiz atlaattık. En çok acıtan karma aşıymış sanırım. Onu sona bıraktı hemşiremiz. Çok tedirgindim ben de ama şükür korktugum gibi olmadı
Deletedmom44 cilekreceli 2 gün önce olduk çok huysuzlandı o gün hafif ateşide vardı ne uyudu ne uyuttu en son 1 çay kaşığı calpol verdim öyle uyudu rahatladı 2. Günü daha iyiydi
yunikorn cilekreceli bir iki gün huzursuzluğu oldu, ateşi çıkmadı şükür 🙏🏻 Calpol falan da vermedim. Huzursuzluk dışında olumsuz bir etkisi olmadı. Yalnız rota aşısı yaptırmadık biz.
Neslihannn_ cilekreceli bizim ateşimiz olmadı sadece huzursuzluğu oldu gündüz uykularından 10-15 dakikada ağlayarak uyandı hep 3 gün. Ilaci hep son ihtimal olarak düşündüm, gerek kalmadan sakinlestik çok şükür
Neslihannn_ cilekreceli bizim doktorumuz ağrı kesicilerin aşının etkisi azaltabildigini söyledi, bu konuda net bişey yok ama yine de gerçekten ihtiyacı olmadan verme dedi. 37,5 atesi görürsen üzerini incelt, duş aldır. 38 den önce ilaç verme dedi
Kocayanakannesi Neslihannn_ ama ikinci ay aşılarında 3 gün duş yasak, ateşi çıkarsa nasıl duş aldırıcaz ki 🤔
Neslihannn_ Kocayanakannesi kolundaki aşı için yasak, kolunu ıslatmadan yıkayabilirsin atesi olursa demişti ebemiz
Eymenkaan Kulahci korkmuş olabilir iğneden dolayı ağrıdan ağlamaz çok huysuzsa ağrı kesici verebilirisniz
Eymenkaan Kulahci çok şükür en zoru bugün yarına inşallah biseyi kalmaz her bebek bir olmuyo benim oğlum vok hafif bi ateşle atlatmıştı şükür