Bebeğim 94 günlük bu aralar iştahsız. Gece 1 de altını değiştim sabah hala kuruydu. Sonra 9 gibi altını açtım idrarı turuncu pembe gibiydi. Sütümu sagip veriyorum belki tadını sevmedi ddm mama verdim onu da içmedi. Keyfî yerinde bugünde şansa dr yok yarın gidicez moralim çok bozuk bitik durumdayız bunları yasayan var mi