Nurbeyza benim düşünceme göre makina ile sağım sütü azaltıyor emzirme egitimindeki ebelerde demişti. Elle sağım yapın diye. Birde uygulamada okudugum kadarıyla bebekle makina çekişi aynı değil ya bebeğin daha iyi emiyordur geliyordur süt bitmez öyle var inşallah. Sen rezene cayi, hurma tüket ve az çıktı diye stres yapma. Strese girdikce verdiğin sütten bebek etkilenip gazlı olacak. Ben ne zaman stresli emzirsem kızım huysuzlaniyor