Bebeğim 10 ay 23 günlük hiç bir şey yemiyor iştah sıfır..dört tane dişi var ..on onbeş gün kadar önce hastalandı iyileşmesine rağmen iştahı düzelmedi ne yapabilirim..önceden çok güzel yerdi bir kase cirbayi yanına yoğurdunu ama şimdi iki kaşık bile yemiyor …ne yapmalıyım bilgisi olan yardım etsin lütfen