momyshark1 şirket olmadan PTT dahil hiçbir Kargo firmasından tahsilatlı (kapıda ödeme) şekilde gönderim yapamazsınız eğer instgram gibi yerden sattıysanız önce size eft yada havale yapar banka hesabınıza,ücreti sonra siz Kargo firmasına gidip Kargo bedelini kimin ödeyeceğini belirleyip kargonuzu gönderirsiniz
Kargo bedelini siz ödicekseniz GÖNDERİCİ ÖDEMEDİ
karşı taraf Kargo ücretini ödeyecekse :ALICI ÖDEMELİ
şeklinde gönderim yapılır