Perickmk biz 37+1 de doğduk. 40 günlükken bakıldı. Sol kalçada vardı sadece. Bekleyelim üç hafta sonra tekrar usg çekicez dedi doktor. Tekrar gittik sorun yok dedi. Kız çocuklarında daha fazla görülüyormuş. D vitaminini düzenli ver, kundak yapma , dar kıyafetler giydirme,kucağına elini bacaklarının arasından geçirerek al ,bir numara büyük bez bagla. Ben bunlari yapmıştım.