Busralyaa Kızlar bebeğimin maması bitti bugünde pazar eczane kapalı nöbetçi eczanede de mama yok hipp combiotic 1 kullanıyorum normalde eşim sadece sma optipro 2 bulabilmiş bebeğim 5 ay 21 günlük kullansam sıkıntı olur mu yaa
Dn123 Busralyaa ben onu kullanıyorum memnunum anne sütüne en yakın mama diyorlar. Tabi mama değiştiği için icmeyebilor
Ardenege Busralyaa 6 ay olmasına bişey kalmamış 2 numara çok hazımsızlık yapmaz bnce artık sma da kötü bir mama değil hangi şehirdesiniz elinde olan vardır belki mama
asyasare Busralyaa 2 numaraya gecebilirsin sorun olmaz az kalmis. ama iki mama markasi farkli bebeginiz sever mi icer mi bilemiyorum. ya da kabiz ishal gaz vs yapar mi bilemem. ancak marketler acik bugun marketten alabilirdiniz illa eczaneye gitmeye gerek yok
Rodin124 Busralyaa sma kullanıyorum sıkıntımız yok kızımda çok seviyor sıkıntı olmaz önceden aptamil kullanıyordum tadını sonradan sevmedi sonra değiştirdim sma da kaldık yani sıkıntı olmaz