Neslihankarabal Merhaba bugun dr kizima karın içi ultrason çekti. Sol yumurtalıkların da kistler çıktı kızımın. Iki böbreğinde de kum çıktı. Ilac vermedi takip edicez dedi. Başına gelen var mı? Nasıl bir süreç ilerliyor söylermisiniz ne olur?