Merhaba arkadaşlar oğlum bu aralar çok ağlar oldu şöyle sakince bir odada durayım oynayayım dediği yok😳benim odadan çıktığımı görsün ağlıyor😞hemen peşimden geliyor. Acaba böyle yapması. Normal mi ben birşeyler eksik mi tapıyorum diye düşünüyorum.Birde bu aralar hiçbirşey yemiyor anca meme emiyor benimle aynı durumda olanlar lütfen yazsın endişeleniyorum😞