2822020 özele götür oralarda Bi ihtimal daha fazla önlem alınıyor canım devlet gibi degil en azından birde 1 hafta normal ama bebek rahatsız degilse normal sen diyosun ki aglıyor durmuyor kakasını yapamıyor diyosun huzuru yerinde olupta 1 hafta yapmasa normal benim bebegim de 4 5 gunde bir yapar ama huzuru yerinde emer mamasını içer gazını cıkarır uyur vs