Gecesmom bende de sinüzit vardı daha sonra migrene döndü bu yüzden seni çok iyi anlıyorum 3 ay hastane hastane gezdim her gece serum yedim bekarken ,gerçekten çok zor .
Şimdi elimden geldiğince önlemeye çalışıyorum mesela saçlarımı kesinlikle ıslak bırakmıyorum ve kurutsam bile bir tülbent bağlayıp yatıyorum . Rüzgarda şapkasız dışarı çıkmıyorum , klimalı yerde durmuyorum. Gece karanlıkta uyuyorum mutlaka .
sinüzit masajlari var onları öğrendim internetten kendi kendime yapıyorum çok rahatlatıyor bence bir bak sen de . Bir de geçen TV de duydum işaret parmağını ile baş parmağının arasındaki yere baskı yaparsan sinirleri uyarirmis ve ağrı yüzde 70 azalirmis ne kadar doğru bilmiyorum ...